ערן זהבי פיו פיו - ערן זהבי: ג'ורדי קרויף יוצא להגנתו | ספורט 1 / את הפיו פיו הראשון שלו בבאזל עשה ערן זהבי בשכיבה.

ערן זהבי פיו פיו - ערן זהבי: ג'ורדי קרויף יוצא להגנתו | ספורט 1 / את הפיו פיו הראשון שלו בבאזל עשה ערן זהבי בשכיבה.. את הפיו פיו הראשון שלו בבאזל עשה ערן זהבי בשכיבה. את הפיו פיו השני פספסתי, בטוח שהוא עשה, אולי מול האוהדים בשריקת הסיום, אולי. פיו פיו של זהבי גם בלטביה (אודי ציטיאט). היו בעבר נבחרות איכותיות בישראל מזו הנוכחית. היום זה לא ממש הלך, אבל אין מה לעשות זה הכדורגל.

את הפיו פיו הראשון שלו בבאזל עשה ערן זהבי בשכיבה. עשה פיו פיו כמו ילד. הנהלת הליגה בישראל לא פעלה בנידון וזהבי ממשיך לבצע את הפיו פיו. אתה חושב שעם מגרש ביתי כזה ולא איצטדיון רג המנוכר, זה היה עוזר להם להגיע לטורניר גדול? היו כאלו שתמכו בביצוע התנועה והיו כאלו שחשבו כי מדובר בעידוד לאלימות.

עומד בשער: "הארץ" מחביא הישג עיתונאי במקום להבליט אותו ...
עומד בשער: "הארץ" מחביא הישג עיתונאי במקום להבליט אותו ... from cdn.the7eye.org.il
תנועת הפיו פיו (תנועת ירי עם הידיים) של כוכב מכבי תל אביב בכדורגל ערן זהבי, עוררה סערה גדולה בארץ. ערן זהבי הסביר את החלטתו לבחור בליגה הסינית: זו היתה תובנה של מכבי? זהבי הגן על עצמו והורחק עם כרטיס אדום. ערן זהבי, התעורר בוקר אחד בעיר סינית למציאות אחרת לחלוטין. הקשר המיוחד עם סבתו ביפו, המצוקה הכלכלית בבית אמו, האח שכמעט איבד את חייו, הדם הרע בעקבות עזיבת הפועל תל־אביב והחתימה במכבי, הפיצוץ מול הבוס גולדהאר סביב מעברו לסין, העימות עם השרה רגב, המח/picserver5/2017/09/03/8010049/str_100x100.jpgמאות והאיומים, השיאים ורגעי השפל. היו כאלו שתמכו בביצוע התנועה והיו כאלו שחשבו כי מדובר בעידוד לאלימות. טיילתי ברחוב ליד ביתי בראשון לציון כשלפתע זיהיתי את ערן זהבי מטייל עם הכלבה שלו, היא סיפרה, אלא שאז הבחנתי שלכלבה של זהבי יש קולר אדום.

טיילתי ברחוב ליד ביתי בראשון לציון כשלפתע זיהיתי את ערן זהבי מטייל עם הכלבה שלו, היא סיפרה, אלא שאז הבחנתי שלכלבה של זהבי יש קולר אדום.

ערן תישבור תרגל תישבור תרגל ערן ערן ערן. אתה חושב שעם מגרש ביתי כזה ולא איצטדיון רג המנוכר, זה היה עוזר להם להגיע לטורניר גדול? למה נראה לך שמישהו בבוסניה בכלל יודע מי זה ערן זהבי או מה זה הפיו פיו שלו? מושי מושי פיו פיו בבכורה שלו, ערן! הגולשת גליה, אוהדת של מכבי תל אביב עוד מהימים הגדולים של גיורא שפיגל ואבי כהן, פנתה בבהלה למדור בתחילת העונה. חולצת הפיו פיו (האתר הרשמי של מכבי). בכל זאת, אחרי שיורדים מעולמות עליונים צריך לדאוג לחומר ולחזק את המותג. בכל מקרה התנהלות בזיונית של השופט, ובעיקר של אוהדי הפועל שאני פשוט בז לשנאה שזולגת מהם.הם יותר שונאי מכבי מאוהדי הפועל. הם שיחקו בצורה מאוד אגרסיבית, אבל זה בסדר, אין עם זה שום בעיה. מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד. טיילתי ברחוב ליד ביתי בראשון לציון כשלפתע זיהיתי את ערן זהבי מטייל עם הכלבה שלו, היא סיפרה, אלא שאז הבחנתי שלכלבה של זהבי יש קולר אדום. באופן רשמי, זהבי צפוי לחזור ולהרעיד את איצטדיון בלומפילד בתנועת ה'פיו פיו' הידועה שלו לאחר כיבושי שערים, מיד לאחר פגרת הנבחרות. תנועת הפיו פיו (תנועת ירי עם הידיים) של כוכב מכבי תל אביב בכדורגל ערן זהבי, עוררה סערה גדולה בארץ.

מיץ' גולדהאר ביקש ממך להפסיק עם זה? לא משנה אירופה או בליגה שלנו, השחקן הזה פשוט לא נח. על ה'פיו פיו' של אברגראנדה, אמר זהבי: זו ליגה שמתפתחת כל הזמן. היום זה לא ממש הלך, אבל אין מה לעשות זה הכדורגל.

יוסי גבני שיר הדרבי - ערן זהבי פיו פיו לבכות - YouTube
יוסי גבני שיר הדרבי - ערן זהבי פיו פיו לבכות - YouTube from i.ytimg.com
הוא שפשף את עיניו שוב ושוב ושוב, וזכה לכל המספרים האסטרונומיים האלה, אחרי שחתם לבטח יש מי שיתווכח הרי שדירוג אנשים לפי יכולת הוא אינו בגדר מדע מדויק רק שעל דבר אחד אין ויכוח: אחרי שנחת מהטיול שנתן לו אלוהים רגע אחרי ששוב נגע בו. כך הוא הצליח לכבוש שערי הכרעה רבים לזכות וכמובן, אי אפשר להזכיר את ערן זהבי מבלי לציין את תנועת האקדחים שהוא נוהג לעשות בידיו לאחר כיבוש שערים, אשר זכתה לכינוי פיו פיו ומזוהה עימו גם כשהוא משחק מעבר. ערן זהבי קיבל צהוב על הפיו פיו בתגובה להודעה מספר 280. פיו פיו זה סמל לשלום. מושי מושי פיו פיו בבכורה שלו, ערן! ערן זהבי הוא לבטח הכדורגלן הישראלי בעל התפוקה הגבוהה ביותר בכל הזמנים. כשנחת וגילה שכולם שוכבים עליו, עשה פיו פיו קצר.

היו בעבר נבחרות איכותיות בישראל מזו הנוכחית.

עשה פיו פיו כמו ילד. מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד. יהודה שמלה 5 лет назад +1. הגולשת גליה, אוהדת של מכבי תל אביב עוד מהימים הגדולים של גיורא שפיגל ואבי כהן, פנתה בבהלה למדור בתחילת העונה. זו היתה תובנה של מכבי? ערן זהבי אחרי שכבש מול בוסניה(צילום: הקשר המיוחד עם סבתו ביפו, המצוקה הכלכלית בבית אמו, האח שכמעט איבד את חייו, הדם הרע בעקבות עזיבת הפועל תל־אביב והחתימה במכבי, הפיצוץ מול הבוס גולדהאר סביב מעברו לסין, העימות עם השרה רגב, המח/picserver5/2017/09/03/8010049/str_100x100.jpgמאות והאיומים, השיאים ורגעי השפל. היו בעבר נבחרות איכותיות בישראל מזו הנוכחית. היו כאלו שתמכו בביצוע התנועה והיו כאלו שחשבו כי מדובר בעידוד לאלימות. ינון לביא 3 года назад +2. רוצה לעזור לליגה הזו להמשיך ולהשתפר. מיץ' גולדהאר ביקש ממך להפסיק עם זה? זהבי הגן על עצמו והורחק עם כרטיס אדום.

לא משנה אירופה או בליגה שלנו, השחקן הזה פשוט לא נח. זהבי הגן על עצמו והורחק עם כרטיס אדום. ערן תישבור תרגל תישבור תרגל ערן ערן ערן. הגולשת גליה, אוהדת של מכבי תל אביב עוד מהימים הגדולים של גיורא שפיגל ואבי כהן, פנתה בבהלה למדור בתחילת העונה. מיץ' גולדהאר ביקש ממך להפסיק עם זה?

צפו: זהבי כבש ובישל, 1:2 לגואנגז'ו בדרבי
צפו: זהבי כבש ובישל, 1:2 לגואנגז'ו בדרבי from img.mako.co.il
ערן זהבי ידוע במשחק אלגנטי וקר רוח, שעיקרו תנועה ללא כדור על מנת להתמקם בעמדה משופרת ולשחק בנגיעה אחת. יהודה שמלה 5 лет назад +1. עשה פיו פיו כמו ילד. גם במחלקת השיווק של הצהובים לא נרגעו והחליטו לרכב על גל ההצלחה. ערכתי לאחרונה בתאריך 04.11.14 בשעה 02:53 בברכה, bar212 משמע על זה הוא נענש ולכן אי אפשר להעניש אותו על כך בשנית. ערן זהבי אחרי שכבש מול בוסניה(צילום: הוא שפשף את עיניו שוב ושוב ושוב, וזכה לכל המספרים האסטרונומיים האלה, אחרי שחתם לבטח יש מי שיתווכח הרי שדירוג אנשים לפי יכולת הוא אינו בגדר מדע מדויק רק שעל דבר אחד אין ויכוח: מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד.

הקשר המיוחד עם סבתו ביפו, המצוקה הכלכלית בבית אמו, האח שכמעט איבד את חייו, הדם הרע בעקבות עזיבת הפועל תל־אביב והחתימה במכבי, הפיצוץ מול הבוס גולדהאר סביב מעברו לסין, העימות עם השרה רגב, המח/picserver5/2017/09/03/8010049/str_100x100.jpgמאות והאיומים, השיאים ורגעי השפל.

על ה'פיו פיו' של אברגראנדה, אמר זהבי: ערן זהבי הוא לבטח הכדורגלן הישראלי בעל התפוקה הגבוהה ביותר בכל הזמנים. הגולשת גליה, אוהדת של מכבי תל אביב עוד מהימים הגדולים של גיורא שפיגל ואבי כהן, פנתה בבהלה למדור בתחילת העונה. ערן זהבי אחרי שכבש מול בוסניה(צילום: גם במחלקת השיווק של הצהובים לא נרגעו והחליטו לרכב על גל ההצלחה. ערכתי לאחרונה בתאריך 04.11.14 בשעה 02:53 בברכה, bar212 משמע על זה הוא נענש ולכן אי אפשר להעניש אותו על כך בשנית. לא הבנתי למה כולם כותבים פה ערן זהבי. הנהלת הליגה בישראל לא פעלה בנידון וזהבי ממשיך לבצע את הפיו פיו. אם אבקיע, לא ארוץ ליציעי הפועל). חולצת הפיו פיו (האתר הרשמי של מכבי). ערן זהבי חווה היום (שלישי) אכזבה גדולה, כאשר גוואנגז'ו r&f הובסה 7:2 בדרבי מול אברגראנדה והודחה מהגביע הסיני למרות שניצחה 2:4 במשחק הראשון (9:6 בסיכום). ערן זהבי הסביר את החלטתו לבחור בליגה הסינית: היו בעבר נבחרות איכותיות בישראל מזו הנוכחית.

ערכתי לאחרונה בתאריך 041114 בשעה 02:53 בברכה, bar212 משמע על זה הוא נענש ולכן אי אפשר להעניש אותו על כך בשנית ערן זהבי. את הפיו פיו השני פספסתי, בטוח שהוא עשה, אולי מול האוהדים בשריקת הסיום, אולי.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama